Poveži se s nama

Vijesti

Održan Sajam poslova u turizmu i sezoni Sezonac.hr

Objavljeno

/

Na slici je grafički prikaz s tirkiznom pozadinom. Na lijevoj strani slike je prikazana osoba u odijelu i kravati. Riječ “JOB” velikim slovima, stilizirana i bijela, pojavljuje se blizu središta slike. Tri ruke se protežu prema riječi “JOB” s desne strane slike - pripadaju osobama koje nisu u potpunosti vidljive.
Foto: Pixabay

Kuhari, konobari i prodavači su najtraženiji radnici za ‘sezonu’, najveći broj stranih radnika stiže iz BiH i Sjeverne Makedonije

Sezonac.hr i ove godine je uspješno okupio i povezao brojne poslodavce i posloprimce, nagovijestivši kako je pred nama još jedna dinamična turistička sezona. Pored kandidata iz Hrvatske, najveći online sajam poslova u turizmu i sezoni posjetili su i brojni tražitelji posla iz zemalja regije, a najveća potražnja vladala je za kuharima, konobarima i prodavačima.

U vrijeme intenzivne potrage za sezonskim radnicima, karakteristične za ovo doba godine, Sezonac.hr, najveći i najposjećeniji online sajam poslova u turizmu i sezoni, ponovno je na jednom mjestu povezao poslodavce i posloprimce iz Hrvatske i regije.

Ovogodišnji sajam, organiziran od strane MojPosao, vodećeg portala za zapošljavanje u Hrvatskoj i dijela AlmaCareer grupacije, održan je od 30. siječnja do 8. veljače, okupivši pritom 36 uglednih poslodavaca – vodećih trgovačkih lanaca, hotelskih kuća i ugostiteljskih objekata – koji su u sklopu svojih virtualnih štandova predstavili bogatu i raznovrsnu ponudu poslova.

Posjetitelji su imali priliku prijaviti se na 200-tinjak oglasa za posao, od kojih je većina bila fokusirana na rad u nadolazećoj turističkoj ljetnoj sezoni, no u značajnom dijelu natječaja nudila se mogućnost stalnog zaposlenja nakon završetka sezone.

Veliki interes radnika iz regije

Zahvaljujući naprednim alatima komunikacije poput chata ili videopoziva, te detaljnim opisima radnih uvjeta i beneficija, poslodavci su uspjeli privući pažnju potencijalnih zaposlenika, istovremeno gradeći svoj brand poželjnog poslodavca.

Ova strategija jača njihov employer branding, čineći ih atraktivnijima na tržištu rada i povećavajući vjerojatnost privlačenja talentiranih kandidata. Istovremeno, posjetiteljima je omogućeno dublje upoznavanje s radnim okruženjem kroz fotogalerije i videozapise, čime se olakšao proces usklađivanja očekivanja s realnim uvjetima rada. Takav pristup pružio je temelje za izgradnju dugoročnih suradnji i zadržavanje kvalitetnih kandidata i nakon završetka sezone.

Što se tiče samih brojki, sajam je zabilježio više od 230.000 posjeta tražitelja posla i više od 1.270.000 pregleda stranica, kao i više od 8000 prijava na oglašena radna mjesta.

Uz posloprimce iz Hrvatske, sajam je privukao i veliki interes kod radnika iz regije, a ove godine su najviše posjeta iz regije ostvarili posloprimci iz Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Srbije te Crne Gore.

Uzimajući u obzir broj natječaja za posao kojima su poslodavci tražili ‘pojačanja’ za turističku sezonu, najtraženiji sezonski radnici u Hrvatskoj su kuhari, pomoćni kuhari, konobari, prodavači, sobari/sobarice, skladištari i recepcionari, a ujedno su to neki od poslova koji su pobudili najveći interes kod posjetitelja sajma.

MojPosao

In-Portal vlasništvo je svih onih kojima je bolji život svih osoba s invaliditetom, kako u Hrvatskoj tako i u svijetu, primarna briga.

Vijesti

U tijeku je 15. Regionalni sajam poslova

Objavljeno

/

Na slici je osoba u invalidskim kolicima koja koristi prijenosno računalo postavljeno na stolu. Osoba je okrenuta prema prozoru s panoramskim pogledom na grad. Lice osobe nije vidljivo, a prostorija je dobro osvijetljena.

Najveći online sajam poslova u regiji ove godine okuplja 125 tvrtki koje nude gotovo tisuću natječaja za posao, a moguće ga je posjetiti do 22. listopada

Za razliku od nekih prošlih vremena, kada je bilo uobičajeno cijeli radni vijek provesti kod jednog poslodavca, današnji radnici češće mijenjaju posao, bilo zbog boljih uvjeta, potrage za novim izazovima ili želje za promjenom radne okoline.

Ove jeseni, svi koji žele napraviti karijerni korak naprijed mogu to učiniti kroz narednih tjedan dana, na 15. Regionalnom sajmu poslova.

Posjetitelje očekuje gotovo tisuću oglasa za posao

Najveći online susret poslodavaca i kandidata za posao u regiji ponovno je ‘svjetlo dana’ ugledao usred noći. Sajam je otvoren sinoć u ponoć, a svi zainteresirani posjetitelji njegovim virtualnim prostranstvima mogu prošetati sve do 22. listopada.

Na ovogodišnjem sajmu 125 tvrtki iz Hrvatske i susjednih zemalja koje nude gotovo 1000 različitih natječaja za posao, pružajući kandidatima širok spektar prilika u različitim industrijama.

Sajam organizira Alma Career Croatia, tvrtka najpoznatija po svom brendu MojPosao, u suradnji s partnerima iz regije: Poslovi Infostud – Srbija, MojPosao.ba – Bosna i Hercegovina, Vrabotuvanje – Makedonija te Deloglasnik – Slovenija.

Prijava je brza i jednostavna

Sajam traje tjedan dana i dostupan je 24 sata dnevno, a moguće mu je pristupiti putem svih desktop i mobilnih uređaja iz udobnosti vlastitog doma. Sve što vam je potrebno jest stabilna internetska veza.

Osim bogate ponude oglasa za posao, na virtualnim štandovima poslodavaca posjetitelji mogu pronaći informacije o tvrtkama, saznati iskustva zaposlenika, pregledati galerije fotografija te dobiti detaljan uvid u kulturu kompanija.

Prijava na oglase je izuzetno jednostavna i brza.

Kandidati imaju mogućnost prijave na više oglasa odjednom, a prvi razgovori s potencijalnim poslodavcima mogu se održati putem chata ili video poziva.

Posjetite sajam do 22. listopada na www.regionalnisajamposlova.com.

Izvor: MojPosao

Nastavi čitati

Vijesti

ANKETA Kolika bi dostojanstvena plaća trebala biti u Hrvatskoj

Objavljeno

/

Ova slika prikazuje keramičku kasicu prasicu koja leži na hrpi kovanica. Papirnati novac je raspršen oko nje.
Foto: Pixabay

Hrvati jasno poručuju – samo plaće koje premašuju 1500 eura možemo smatrati dostojanstvenima

Pojam dostojanstvene plaće postaje sve relevantniji u raspravama o radničkim pravima, a odnosi se na plaću koja ne pokriva samo osnovne životne potrebe poput hrane i smještaja, već omogućava dostojan život, uključujući odjeću, prijevoz, kulturu i godišnji odmor.

No kolike bi trebale biti plaće u Hrvatskoj da bismo ih mogli smatrati dostojanstvenima? Odgovore je ponudila anketa koju je provela Alma Career Croatia, međunarodna tvrtka najpoznatija po svom brendu MojPosao.

‘Poput cijena i plaće bi trebale biti europske’

Prema anketi, u kojoj je sudjelovalo više od 3800 ispitanika, gotovo polovica ljudi (47%) smatra da bi dostojanstvena plaća trebala iznositi između 1500 i 1999 eura. Mnogi od njih ističu kako ‘cijene u Hrvatskoj jesu europske, pa bi i plaće trebale biti takve’.

S obzirom na visoke troškove života, kao što su stanarina, režije, prijevoz i odjeća, ispitanici smatraju da plaća ispod 1500 eura nije dostatna za pokrivanje osnovnih životnih potreba. Ako se u to uračunaju i kulturne aktivnosti te godišnji odmor, mnogi smatraju da plaća ne bi smjela biti niža od 1700 eura. Međutim, ističu da ni taj iznos nije uvijek dovoljan, osobito ako je osoba samac.

Trećina sudionika ankete (33%) vjeruje da bi dostojanstvena plaća trebala biti još viša – između 2000 i 2499 eura. S obzirom na rast inflacije i cijene nekretnina, tvrde da bi sve manje od tog iznosa dovelo do nemogućnosti zadovoljavanja osnovnih potreba.

‘Ako od svog rada ne možete uštedjeti za izlete s djecom ili godišnji odmor od 10 do 14 dana na moru, onda ste rob, a ne radnik’, poručuju ispitanici.

Nekima je i 1000 eura dovoljno

Svaki deseti ispitanik (10%) smatra da bi jedino plaća viša od 2500 eura mogla jamčiti dostojanstven život u Hrvatskoj. Isti broj ljudi (10%) vjeruje da je dostojanstvena plaća između 1000 i 1499 eura dovoljna, ali naglašavaju da u tom slučaju oba partnera moraju zarađivati približno isti iznos kako bi se osigurao kvalitetan obiteljski život. U suprotnom, smatraju, radi se o pukom preživljavanju.

Bez obzira na iznos, svi ispitanici dijele mišljenje da plaća može biti dostojanstvena samo ako je praćena dostojanstvenim odnosom prema radniku – kako od strane poslodavca, tako i od strane kolega.

Izvor: MojPosao

Nastavi čitati

Vijesti

SNAGA JE U NAMA Dobrotvorna kampanja nastavlja se i ove godine

Objavljeno

/

Umjetnički prikaz ženskog lica sa svijetlim konturama i cvijetom u kosi, uz ružičastu vrpcu, simbol svijesti o raku dojke. Pozadina je apstraktna, s nježnim bojama i svjetlosnim efektima, sugerirajući eleganciju i snagu.
Foto: DALL-E

Dobrotvorna kampanja ‘Snaga je u nama’, koju tradicionalno organizira tvrtka Salvus d.o.o. u suradnji s udrugama Europa Donna Hrvatska i Nismo same, nastavlja se i ove godine s ciljem podizanja svijesti i pružanja podrške oboljelima od raka

Tijekom cijelog listopada, Salvus d.o.o. će od svakog prodanog proizvoda Solgar Skin, Nails and Hair Formula donirati 1 euro udrugama Europa Donna Hrvatska za pružanje psihološke pomoći oboljelima od raka, te udruzi Nismo same za projekt besplatnog prijevoza taksijem na kemoterapiju. Ova kampanja uspješno se provodi već jedanaestu godinu zaredom, čime se nastavlja doprinos u borbi protiv raka dojke.

U Hrvatskoj, rak dojke pogađa uglavnom žene starije od 50 godina, no mogu oboljeti i mlađe žene, kao i muškarci. Kampanja naglašava važnost redovitih pregleda i ranog otkrivanja ove zloćudne bolesti te podsjeća da je psihološka podrška ključna u suočavanju s izazovima koje ova bolest donosi.

Kampanja traje kroz cijeli listopad, a svi zainteresirani mogu podržati ovu inicijativu i pridružiti se borbi za zdravlje oboljelih. Jer snaga je u svima nama!

Nastavi čitati

U trendu