U ovoj godini namjera je organizatora da obiđe 45 glavnih gradova u 45 zemalja te da se odaberu najbolji kandidati
Projekt „CUPID`S SPOON“ ove godine u 27 tjedana (između veljače i kolovoza 2024. godine) namjerava obići ukupno 45 glavnih gradova u 45 zemlja. Isto tako organizirat će nacionalna pred natjecanja u svakom od glavnih gradova gdje će se odabrati najsposobniji kandidati i to po dva iz svake zemlje. Polufinalno i finalno natjecanje održat će se u glavnom gradu Republike Hrvatske tijekom listopada 2024. godine.
Uz iskazanu podršku prijatelja i partnera ovog projekta, poseban gastro kamion prilagođen za natjecanje osoba s invaliditetom spreman je da početkom veljače 2024. godine krene u realizaciju projekta. Podršku imaju i od ureda Pravobranitelja za osobe s invaliditetom koji duboko vjeruju u ostvarenje svih zadanih ciljeva.
Inače, gastro natjecanje pokrenuto je 2021. godine kao natjecanje za osobe s invaliditetom u Hrvatskoj s idejom pružanja kulinarskog treninga i edukacije.
Cilj projekta „CUPID`S SPOON“ nije bilo samo poboljšati šanse na tržištu rada, već povećati vidljivost i proširiti socijalnu svijest o sposobnostima kroz javne nastupe za osobe s invalidtetom. Kao što se pokazalo puno puta u praksi i primjeni na licu mjesta, brojnim sudionicima je ovo iskustvo dalo više samopouzdanja i samopoštovanja kada su odlučili započeti samostalan život.
Gastro natjecanja u Hrvatskoj 2021. i 2022. pokazala su se izuzetno uspješnim. Udruga UNUO i cijeli tim 2023. godine natjecanje su proveli kao paneuropski projekt tijekom kojeg su posjetili 23 države članice Europske unije i Ukrajinu.
U tim zemljama organizirali su prvo Europsko gastro natjecanje s odličnim uspjesima. Namjera organizatora bila je da „CUPID`S SPOON“ postane tradicionalna manifestacija osoba s invaliditetom koja bi se održavala svake godine kako bi što više osoba i izvan granica EU imalo priliku sudjelovati.
Za sve koji žele pomoći ovom projektu donosimo vam kontakt podatke nositelja projekta „CUPID`S SPOON“: Udruge najosjetljivijih u osposobljavanju UNUO, Nadinska ulica 7, 10010 Veliko Polje, Zagreb, Hrvatska, mobitel: +385 91 6003 076, mail: udrugaunuo@gmail.com .
Ova palenta je elegantan spoj slatkog i slanog, savršena za one koji traže nešto drugačije. Kremasta baza od kukuruzne palente obogaćena je nježnim kozjim sirom, a hrskavi orasi i blagi okus meda donose zanimljiv kontrast tekstura i okusa
Sastojci:
1 šalica kukuruzne palente (oko 200 g)
3 šalice vode (oko 700 ml)
trećina šalice mlijeka (oko 100 ml)
3 žlice maslaca (oko 50 g)
1 šalica kozjeg sira (oko 100 g; izmrvljenog ili naribanog)
pola šalice nasjeckanih oraha (oko 50 g)
2 žlice meda
prstohvat soli
svježe mljeveni crni papar (po želji)
grančica timijana (za dekoraciju, opcionalno)
Priprema:
U loncu zakuhajte 3 šalice vode i jednu trećinu šalice mlijeka s prstohvatom soli. Kada tekućina počne ključati, smanjite vatru na srednje nisku i polako dodajte palentu, neprestano miješajući pjenjačom kako biste izbjegli grudice.
Nakon otprilike 5–7 minuta kuhanja (ovisno o uputama na pakiranju palente), umiješajte 3 žlice maslaca dok se ne otopi i palenta ne postane kremasta.
U još toplu palentu umiješajte šalicu izmrvljenog ili naribanog kozjeg sira. Dobro promiješajte kako bi se ravnomjerno otopio.
Na suhoj tavi lagano prepržite pola šalice nasjeckanih oraha dok ne dobiju zlatno-smeđu boju i zamirišu. Pazite da ih ne pregorite.
Toplu palentu podijelite na tanjure ili u zdjelice. Po vrhu pospite pržene orahe, prelijte s 2 žlice meda i, po želji, ukrasite grančicom svježeg timijana.
Ako želite više kremaste palente, dodajte još malo mlijeka (po žlicu odjednom) dok miješate.
Uključivanjem osobe s invaliditetom u svoju kampanju, DM šalje poruku kako je za njih svaki čovjek vrijedan, autentičan i lijep na jedinstven način
Poslušaj članak
Drogerie Markt, ili skraćeno DM, već godinama stavlja kupca u središte svog poslovanja te im na taj način daje na važnosti. Vodeći se tom idejom, jedna od najpoznatijih drogerija osmislila je novu kampanju pod nazivom ‘#bašja’.
Tijekom protekle dvije godine, DM je provodio niz aktivnosti koje su potakle žene da pričaju o temama koje se baš ne mogu čuti u medijima.
Novom kampanjom, koja se nadovezuje na stari slogan ‘Tu sam čovjek, tu kupujem’, DM ima za cilj poticanje ljudi da vole i prihvaćaju sebe, budu samouvjereni i pokažu svoju ono nešto svoje, nešto što karakterizira baš njih, po čemu su jedinstveni, ističući različitost kao prekrasnu autentičnost osobe.
Sloganom nove kampanje DM poručuje svojim kupcima, da samo prihvaćanjem sebe u potpunosti, čovjek može biti uistinu zadovoljan u životu.
U srijedu 8. siječnja, u Zagrebačkom hotelu Esplanada, DM je predstavio kampanju ‘Baš ja’. Poanta cijele kampanje bila je predstavljena u video spotu, nakon čijeg su gledanja prisutni dobili bolju percepciju onoga što DM želi poručiti ovom kampanjom.
Nakon prikazivanja video spota, uslijedila je modna revija Happy Gardena čija su kreacije djelo ruku Đurđice Vorkapić. Kako samo ime kampanje kaže, ova je modna revija bila fokusirana na prikaz ljepote različitosti.
Deset modela pokazalo je da različitost, bila ona fizička ili neke druge prirode, ne mora nužno biti percipcirana kao negativna stvar, nego u njoj moramo uživati i diviti joj se.
Posebnu pažnju privukla je i žena s invaliditetom koja je bila jedna od deset modela koji su prošetali u modnim kreacijama dizajnerice Đurđice Vorkapić.
Uključivanjem osobe s invaliditetom u svoju kampanju, DM šalje poruku kako je za njih svaki čovjek vrijedan, autentičan i lijep na jedinstven način.
Emotivni koncert kantautorice Lu Jakelić, koja u svojim pjesmama iskreno progovara o vlastitom životu, upotpunio je večer posvećenu samospoznaji i prihvaćanju, a poznati gosti i influenceri istaknuli su svoju autentičnost i ponosno uz dm proslavili ono što ih čini posebnima.
Zajednica društava turističkih vodiča Hrvatske (ZDTVH) u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ) i drugim partnerima i ove godine u povodu Dana međunarodnog priznanja Hrvatske 15. siječnja, 12. siječnja organizira besplatne razglede 51 grada i mjesta u cijeloj zemlji, prenosi HTZ
Poslušaj članak
Razgledi i obilasci gradova organiziraju se u sklopu projekta ‘Upoznaj svoju zemlju’ s ciljem boljeg upoznavanja građana, ali i turista s kulturom i življenjem u Hrvatskoj.
Time se, kažu organizatori, promiče kulturna baština te jača svijest o vrijednosti stručnog turističkog vođenja koji upoznaju građene i turiste s vrijednostima hrvatskih zavičaja, ali i ukazuje na izazove s kojima se suočavaju domaći turistički vodiči.
Među partnerima i onima koji podržavaju projekt su i povijesne postrojbe, mnogi muzeji i druge kulturne ustanove, a programi razgleda u svim gradovima 12. siječnja (nedjelja) manje-više počinju u isto vrijeme, u 12 sati.
Uzimajući u obzir važnost turističkih djelatnika koji su ujedno i bitni ambasadori naše kulture i tradicije, pozivaju se svi građani da sudjeluju u otkrivanju povijesnih, kulturnih i tradicionalnih bogatstava naših destinacija, poručuju iz HTZ-a.
Popis svih gradova i mjesta koji su na listi za besplatne razglede i obilaske s turističkim vodičima tog dana mogu se vidjeti na web stranicama HTZ-a.
Na našoj web stranici koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najrelevantnije iskustvo pamćenjem vaših preferencija i ponovljenih posjeta. Klikom na “Prihvati sve” pristajete na korištenje SVIH kolačića. Međutim, možete posjetiti "Postavke kolačića" kako biste dali kontrolirani pristanak.
Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva dok se krećete web stranicom. Među njima, kolačići koji su kategorizirani kao potrebni pohranjuju se u vaš preglednik jer su neophodni za rad osnovnih funkcija web stranice. Također koristimo kolačiće trećih strana koji nam pomažu analizirati i razumjeti kako koristite ovo web mjesto. Ovi kolačići će biti pohranjeni u vašem pregledniku samo uz vaš pristanak. Također imate mogućnost isključiti ove kolačiće. Ali isključivanje nekih od ovih kolačića može utjecati na vaše iskustvo pregledavanja.
Funkcionalni kolačići pomažu u obavljanju određenih funkcija kao što je dijeljenje sadržaja web stranice na platformama društvenih medija, prikupljanje povratnih informacija i druge značajke trećih strana.
Kolačići izvedbe koriste se za razumijevanje i analizu ključnih indeksa učinkovitosti web stranice što pomaže u pružanju boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.
Analitički kolačići koriste se za razumijevanje načina na koji posjetitelji stupaju u interakciju s web stranicom. Ovi kolačići pomažu u pružanju informacija o metrikama kao što su broj posjetitelja, stopa napuštanja stranice, izvor prometa itd.
Neophodni kolačići apsolutno su neophodni za ispravno funkcioniranje web stranice. Ovi kolačići osiguravaju osnovne funkcionalnosti i sigurnosne značajke web stranice, anonimno.
Oglašavački kolačići koriste se kako bi se posjetiteljima pružili relevantni oglasi i marketinške kampanje. Ovi kolačići prate posjetitelje na web-mjestima i prikupljaju podatke za pružanje prilagođenih oglasa.