in MREŽA

IDEM Tri desetljeća potpore inkluzivnom obrazovanju djece s teškoćama

Objavljeno

/

Foto: Borna Ferdo Vukojević

Vizija nam je da se napravi organizacijski model obrazovanja koji će omogućiti djeci da se ostvaruju i da žive zajedno sa svojim vršnjacima, rekla je profesorica Ljiljana Igrić

Centar inkluzivne potpore IDEM stručnim je skupom pod nazivom ‘Razvoj podrške inkluzivnom obrazovanju – 30 godina CIP IDEM’, proslavio 30. obljetnicu svog djelovanja. Pokrovitelj obljetnice predanog rada Centra je ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih te Ministarstvo rada, mirovinskog sustava i socijalne politike.

Skup se održao u prostorijama Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Zagreb, čiji su profesori te roditelji djece s teškoćama u razvoju osnivači Centra koji već tri desetljeća kroz razne edukacije pomaže djeci s teškoćama u razvoju, a klub dekana Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu je jedan od pokrovitelja ovog stručnog skupa.

Na skupu su sudjelovali brojni uvaženi gosti kao što su dekan Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Ante Bilić Prcić, Marinka Bakula Anđelić, predsjednica CIP-a IDEM Đurđica Ivančić, ali i predstavnici Gradskog ureda za obrazovanje sport i mlade, predstavnici Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom, ali i agencija za odgoj i obrazovanje koja je suorganizator ovog događaja.

Na skupu su se obrađivale teme vezane za inkluziju djece s teškoćama u razvoju, a glavnu riječ uz predsjednicu Đurđicu Ivančić imala je profesorica Ljiljana Igrić koja je predstavila 30 godina predanog rada CIP-a IDEM.

Tijekom 30 godina postojanja CIP IDEM je kroz brojne projekte radio na poboljšanju kvalitete života osoba s teškoćama u razvoju kao što su poticanje aktivnog sudjelovanja mladih s posebnim potrebama u hrvatskom društvu, program pomoć u učenju, a pokrenut je i projekt mobilni stručni tim u kojim se osposobljavaju djelatnici škola za rad s djecom s teškoćama u razvoju te im se tako pruža podrška u procesu uključivanja.

– Vizija nam je da se napravi organizacijski model obrazovanja koji će omogućiti djeci da se ostvaruju i da žive zajedno sa svojim vršnjacima. Jako je važno da se uvažavaju i potiču potencijali svakog djeteta- naglasila je Igrić te dodala kako je najponosnija na projekt edukacije učitelja i integracije djece te kako se i danas vide obrisi te edukacije u školama gdje rade nastavnici koji su tu edukaciju prošli.

Predsjednica Đurđica Ivančić ponosna je na rad CIP-a.

– Prvi smo napravili program edukacije pomoćnika u nastavi koji je verificirala agencija za strukovno obrazovanje i ugradila ga u programe koje treba raditi s djecom s teškoćama u razvoju. Zadovoljni smo s onim što se postiže. Vidi se da hrvatsko društvo kreće putem inkluzije, ali postoji još puno mjesta za napredak- zaključila je Ivančić.

Dodajmo kako je posebno emotivan trenutak bio dodjela zahvalnica profesorima i suradnicima koji su, svatko na svoj način, doprinijeli radu Centra, a osim stručne, skup je imao i glazbenu notu za koju je bio zadužen student klarineta Muzičke akademije u Zagrebu Roko Lovrić.

Zaključak ovog stručnog skupa je kako se još puno toga može napraviti na polju edukacije roditelja, i stručnog osoblja, te tako pomoći djeci s teškoćama u razvoju da se lakše involviraju u društvo.

U trendu

Exit mobile version