Poveži se s nama

Life&Style

URIHO Nova CHIC & STYLISH kolekcija u Areni Zagreb

Objavljeno

/

Foto: URIHO

Prema svim najavama i pokazateljima, GAST 2024. bit će najveći hrvatski nacionalni gastro događaj u ovom dijelu Europe koji će na jednom mjestu okupiti do sada najveći broj izlagača i posjetitelja

Arena Zagreb ovog će vikenda biti domaćin najvećeg gastro događanja u ovom dijelu Europe. Naime, od petka 23. do nedjelje 25. veljače  posjetitelji će na GAST sajmu moći pogledati mnoštvo prezentacija, radionica, ali i degustirati različite proizvode.

Ustanova URIHO predstavlja se novom CHIC & STYLISH kolekcijom za ugostiteljstvo. Moderna i funkcionalna odjeća nastala je kao plod suradnje domaćih dizajnera i studenata te savršeno spaja stil i udobnost. Inovativne proizvode ustanova izrađuje od visokokvalitetnih tkanina renomiranih proizvođača, a za veće narudžbe nudi personalizaciju proizvoda u obliku tiska ili strojnog veza.

Osim radne odjeće, URIHO će na sajmu predstaviti i ponudu restorana ‘Sunce’, prvog inkluzivnog restorana na ovim prostorima čije se gastronomske ponude ne bi posramili ni vrhunski kuhari. Ponuda restorana u ovom se trenutku temelji na pripremi ‘gableca’ za radnike ustanove, ali i na organizaciji različitih evenata i cateringa.

Sajam će kroz tri dana postati centralno mjesto okupljanja ciljane publike, poput proizvođača hrane, pića, ugostiteljske opreme, vlasnika restorana, hotela i obiteljskih hotela, food managera i vlasnika ugostiteljskih objekata, kao i kreatora gospodarskih politika te donositelja političkih odluka.

In-Portal vlasništvo je svih onih kojima je bolji život svih osoba s invaliditetom, kako u Hrvatskoj tako i u svijetu, primarna briga.

Gastro kutak

Neobična palenta s kozjim sirom, orasima i medom

Objavljeno

/

Fotografija prikazuje tanjur s hranom. Na tanjuru se nalazi kaša, vjerojatno od kukuruznog brašna, prelivena medom i posuta orasima. Na vrhu kaše nalazi se bijeli sir, a sve je ukrašeno grančicama svježeg timijana. U pozadini se vidi staklenka s medom i drvena žlica za med, kao i mala zdjelica sa smeđim šećerom. Fotografija je zanimljiva jer prikazuje ukusno i estetski privlačno jelo koje kombinira različite teksture i okuse.
Foto: DALL·E

Ova palenta je elegantan spoj slatkog i slanog, savršena za one koji traže nešto drugačije. Kremasta baza od kukuruzne palente obogaćena je nježnim kozjim sirom, a hrskavi orasi i blagi okus meda donose zanimljiv kontrast tekstura i okusa

Sastojci:

  • 1 šalica kukuruzne palente (oko 200 g)
  • 3 šalice vode (oko 700 ml)
  • trećina šalice mlijeka (oko 100 ml)
  • 3 žlice maslaca (oko 50 g)
  • 1 šalica kozjeg sira (oko 100 g; izmrvljenog ili naribanog)
  • pola šalice nasjeckanih oraha (oko 50 g)
  • 2 žlice meda
  • prstohvat soli
  • svježe mljeveni crni papar (po želji)
  • grančica timijana (za dekoraciju, opcionalno)

Priprema:

U loncu zakuhajte 3 šalice vode i jednu trećinu šalice mlijeka s prstohvatom soli. Kada tekućina počne ključati, smanjite vatru na srednje nisku i polako dodajte palentu, neprestano miješajući pjenjačom kako biste izbjegli grudice.

Nakon otprilike 5–7 minuta kuhanja (ovisno o uputama na pakiranju palente), umiješajte 3 žlice maslaca dok se ne otopi i palenta ne postane kremasta.

U još toplu palentu umiješajte šalicu izmrvljenog ili naribanog kozjeg sira. Dobro promiješajte kako bi se ravnomjerno otopio.

Na suhoj tavi lagano prepržite pola šalice nasjeckanih oraha dok ne dobiju zlatno-smeđu boju i zamirišu. Pazite da ih ne pregorite.

Toplu palentu podijelite na tanjure ili u zdjelice. Po vrhu pospite pržene orahe, prelijte s 2 žlice meda i, po želji, ukrasite grančicom svježeg timijana.

Ako želite više kremaste palente, dodajte još malo mlijeka (po žlicu odjednom) dok miješate.

Nastavi čitati

Life&Style

DM predstavio hvalevrijednu kampanju

Objavljeno

/

Fotografija prikazuje dućan DM s velikom pločom na kojoj u prepoznatljivim bojama firme crvenoj, žutoj i plavoj piše DM.
Foto: MARMIND

Uključivanjem osobe s invaliditetom u svoju kampanju, DM šalje poruku kako je za njih svaki čovjek vrijedan, autentičan i lijep na jedinstven način

Poslušaj članak

Drogerie Markt, ili skraćeno DM, već godinama stavlja kupca u središte svog poslovanja te im na taj način daje na važnosti. Vodeći se tom idejom, jedna od najpoznatijih drogerija osmislila je novu kampanju pod nazivom ‘#bašja’.

Tijekom protekle dvije godine, DM je provodio niz aktivnosti koje su potakle žene da pričaju o temama koje se baš ne mogu čuti u medijima.

Novom kampanjom, koja se nadovezuje na stari slogan ‘Tu sam čovjek, tu kupujem’, DM ima za cilj poticanje ljudi da vole i prihvaćaju sebe, budu samouvjereni i pokažu svoju ono nešto svoje, nešto što karakterizira baš njih, po čemu su jedinstveni, ističući različitost kao prekrasnu autentičnost osobe.

Sloganom nove kampanje DM poručuje svojim kupcima, da samo prihvaćanjem sebe u potpunosti, čovjek može biti uistinu zadovoljan u životu.

U srijedu 8. siječnja, u Zagrebačkom hotelu Esplanada, DM je predstavio kampanju ‘Baš ja’. Poanta cijele kampanje bila je predstavljena u video spotu, nakon čijeg su gledanja prisutni dobili bolju percepciju onoga što DM želi poručiti ovom kampanjom.

Nakon prikazivanja video spota, uslijedila je modna revija Happy Gardena čija su kreacije djelo ruku Đurđice Vorkapić. Kako samo ime kampanje kaže, ova je modna revija bila fokusirana na prikaz ljepote različitosti.

Deset modela pokazalo je da različitost, bila ona fizička ili neke druge prirode, ne mora nužno biti percipcirana kao negativna stvar, nego u njoj moramo uživati i diviti joj se.

Posebnu pažnju privukla je i žena s invaliditetom koja je bila jedna od deset modela koji su prošetali u modnim kreacijama dizajnerice Đurđice Vorkapić.

Uključivanjem osobe s invaliditetom u svoju kampanju, DM šalje poruku kako je za njih svaki čovjek vrijedan, autentičan i lijep na jedinstven način.

Emotivni koncert kantautorice Lu Jakelić, koja u svojim pjesmama iskreno progovara o vlastitom životu, upotpunio je večer posvećenu samospoznaji i prihvaćanju, a poznati gosti i influenceri istaknuli su svoju autentičnost i ponosno uz dm proslavili ono što ih čini posebnima.

Nastavi čitati

Life&Style

Besplatni razgledi gradova u povodu dana priznanja Hrvatske

Objavljeno

/

By

Poznata statua kralja Tomislava na trgu s pozadinom zgrade Umjetničkog paviljona pod plavim nebom.
Foto: Pixabay

Zajednica društava turističkih vodiča Hrvatske (ZDTVH) u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ) i drugim partnerima i ove godine u povodu Dana međunarodnog priznanja Hrvatske 15. siječnja, 12. siječnja organizira besplatne razglede 51 grada i mjesta u cijeloj zemlji, prenosi HTZ

Poslušaj članak

Razgledi i obilasci gradova organiziraju se u sklopu projekta ‘Upoznaj svoju zemlju’ s ciljem boljeg upoznavanja građana, ali i turista s kulturom i življenjem u Hrvatskoj.

Time se, kažu organizatori, promiče kulturna baština te jača svijest o vrijednosti stručnog turističkog vođenja koji upoznaju građene i turiste s vrijednostima hrvatskih zavičaja, ali i ukazuje na izazove s kojima se suočavaju domaći turistički vodiči.

Među partnerima i onima koji podržavaju projekt su i povijesne postrojbe, mnogi muzeji i druge kulturne ustanove, a programi razgleda u svim gradovima 12. siječnja (nedjelja) manje-više počinju u isto vrijeme, u 12 sati.

Uzimajući u obzir važnost turističkih djelatnika koji su ujedno i bitni ambasadori naše kulture i tradicije, pozivaju se svi građani da sudjeluju u otkrivanju povijesnih, kulturnih i tradicionalnih bogatstava naših destinacija, poručuju iz HTZ-a.

Popis svih gradova i mjesta koji su na listi za besplatne razglede i obilaske s turističkim vodičima tog dana mogu se vidjeti na web stranicama HTZ-a.

Nastavi čitati

U trendu