Poveži se s nama

Vijesti

Na Regionalnom sajmu poslova više od 60 tisuća prijava na oglase

Objavljeno

/

Na fotografiji je ženska osoba u invalidskim kolicima koja se koristi laptopom. Uz laptop na drvenom stolu stoji i bijela zdjela.
Foto: arhiva

Najveći online sajam poslova u Hrvatskoj i regiji održan je od 15. do 22. listopada, privlačeći veliku pažnju kako poslodavaca, tako i osoba u potrazi za poslom

Na sajmu je sudjelovalo 126 poslodavaca iz Hrvatske, Srbije, Sjeverne Makedonije, Bosne i Hercegovine i Slovenije, koji su ponudili gotovo tisuću otvorenih radnih pozicija. Kandidati su imali priliku istražiti širok spektar mogućnosti u različitim industrijama, od prodaje i ugostiteljstva do tehnoloških sektora.

Sajam je organizirala Alma Career Croatia, tvrtka koja stoji iza poznatog brenda MojPosao, u suradnji s regionalnim partnerima: Poslovi Infostud iz Srbije, MojPosao.ba iz Bosne i Hercegovine, Vrabotuvanje iz Sjeverne Makedonije te Deloglasnik iz Slovenije.

Najveći interes za pozicije prodavača, administratora i recepcionara

Tijekom osam dana trajanja sajma, zabilježeno je više od 650.000 posjeta, dok su kandidati podnijeli više od 60.000 prijava za otvorene natječaje.

Virtualni štandovi poslodavaca, osim oglasa za posao, nudili su i bogate sadržaje poput fotografija i videozapisa radnog okruženja, čime su dodatno približili kulturu i vrijednosti kompanija kandidatima. Ovi sadržaji privukli su veliku pozornost, što potvrđuje i podatak da je zabilježeno 3.980.000 pregleda stranica.

Kad je riječ o Hrvatskoj, poslodavci su ostvarili 180.000 posjeta, uz gotovo 9000 prijava na oglase za posao, što je skoro dvostruko više nego tijekom prošlogodišnjeg sajma.

Najposjećeniji štandovi u Hrvatskoj bili su oni tvrtki: dm, Končar i Hrvatska pošta.

S druge strane, što se tiče samih radnih mjesta, kandidati su najčešće iskazivali interes za pozicije prodavača, administratora i recepcionara.

Izvor: MojPosao

In-Portal vlasništvo je svih onih kojima je bolji život svih osoba s invaliditetom, kako u Hrvatskoj tako i u svijetu, primarna briga.

Vijesti

Dodjela nagrade Najpoželjniji poslodavac 2024. godine

Objavljeno

/

Ilustracija prikazuje troje ljudi u poslovnom okruženju ispred velikog papira na klipsi, na kojem se nalaze obojeni kvadrati i grafikon s crvenom strelicom koja pokazuje rast. Lijevo se nalazi muškarac u zelenoj košulji, pokazujući rukom prema papiru. Desno od njega su muškarac u žutoj majici i žena u crvenoj majici s plavom suknjom, koji promatraju papir. Ispod su zlatnici i kalkulator, a okruženje je minimalistički dizajnirano s bijelom pozadinom i simbolima poput znaka za dolar i kvačice.
Foto: Pixabay

Petnaestu godinu za redom najpoželjniji poslodavac u Hrvatskoj je tvrtka dm-drogerie markt. Drugo mjesto zauzela je Rimac Group, dok je treće mjesto otišlo u ruke Lidl Hrvatska

Tko su najpoželjniji poslodavci u Hrvatskoj i koji su razlozi njihove atraktivnosti otkriva jubilarno dvadeseto po redu istraživanje o poslodavcima prvog izbora, koje provodi Alma Career Croatia koja upravlja portalom MojPosao. U istraživanju provedenom tijekom 2024. godine sudjelovalo je više od 34.000 ispitanika.

Petnaestu godinu za redom najpoželjniji poslodavac u Hrvatskoj je tvrtka dm-drogerie markt. Drugo mjesto zauzela je Rimac Group, dok je treće mjesto otišlo u ruke Lidl Hrvatska.

Na listi najpoželjnijih poslodavaca zamjetan je skok tehnoloških kompanija kao što je Infobip koji je ove godine ušao u top 10 najpoželjnijih. S druge strane, vidljiv je pad nekih poslodavaca iz sektora trgovine čija popularnost opada.

Što čini razliku?

Kako bi otkrili koje su to male tajne koje čine razliku među poslodavcima, ispitanike su zamolili da odaberu do tri faktora koja po njihovom mišljenju najpoželjniji poslodavac mora imati.

Najviše ispitanika (44%) označilo je dobre međuljudske odnose, odnosno dobru atmosferu na radnom mjestu kao ono čime ih privlače najpoželjniji poslodavci. Na drugom mjestu našao se dobar tretman od strane nadređenih, a ovu stavku je odabralo čak 42% ispitanika, dok se na trećem mjestu našla sigurnost radnog mjesta (42%). Među manje bitnim faktorima su društvena odgovornost kompanije, nematerijalne beneficije te prilika za hijerarhijsko napredovanje.

Bonusi i fleksibilnost kao najpoželjnije beneficije

Svi mi, naravno, radimo prvenstveno za plaću, ali dodatne beneficije su uvijek dobrodošle. Među najpoželjnijim beneficijama su: bonusi za izvanredna postignuća (63%), fleksibilno radno vrijeme (52%) te naknada za putne troškove (50%). Među beneficijama koje su zaposlenicima najmanje važne našle su se: pokriveni ili subvencionirani troškovi kulturnih ili sportskih aktivnosti, bonus za preporuke te subvencioniranje opuštajućih aktivnosti (wellness masaža…).

Često razmišljamo o otkazu

Gotovo polovica ispitanika (46%) često razmišlja o promjeni poslodavca, dok 39% njih ponekad o tome razmišlja. Svega svaki sedmi ispitanik (15%) uopće ne razmišlja o promjeni posla.

Međutim, ispitanici koji rade kod svog poslodavca prvog izbora u puno manjoj mjeri razmišljaju o promjeni posla, nego oni koji ne rade kod svog poslodavca prvog izbora. Nešto manje od polovice ispitanika (48%) koji rade kod svog poželjnog poslodavca uopće ne razmišlja o promjeni posla, dok je takvih svega 8% među ispitanicima koji ne rade kod svog odabranog poslodavca. Njih, pak, više od polovice (52%) često razmišlja o promjeni posla, naprema svega 11% onih koji često razmišljaju o promjeni posla, a rade kod svog poželjnog poslodavca.

Sukladno ovim rezultatima ne čudi podatak da 44% ispitanika aktivno traži posao, dok nešto manji broj njih (42%) ne traži posao, ali ukoliko bi ih poslodavac kontaktirao razmislili bi o tome. Svega 13% ispitanika uopće ne traži posao. Također, posao u većoj mjeri traže oni ispitanici koji ne rade kod svog poželjnog poslodavca (45%) nego oni koji rade kod poželjnog poslodavca (njih svega 16% traži posao).

Izvor: MojPosao

Nastavi čitati

Vijesti

Bjelovarsko-bilogorska županija financirat će projekte udruga OSI

Objavljeno

/

Fotografija prikazuje ruku osobe koja drži kotač invalidskih kolica. Osoba nosi sivu jaknu i bež hlače. Kotač invalidskih kolica je srebrne boje s crnom gumom. Na slici se vidi dio mehanizma invalidskih kolica, uključujući žbice i okvir.
Foto: Pixabay

Cilj je dodjela financijskih sredstava u sklopu aktivnosti usmjerenih na unapređenje kvalitete života osoba s invaliditetom. Time se nastoji poboljšati uvjete života i rada osoba s invaliditetom te osigurati njihovu veću uključenost u društvo

Poslušaj članak

Bjelovarsko-bilogorska županija raspisala je javni poziv za financiranje programa i projekata udruga osoba s invaliditetom za 2025. godinu.

Odluku o raspisivanju donio je župan Bjelovarsko-bilogorske županije 3. veljače 2025. godine, a cilj je dodjela financijskih sredstava u sklopu aktivnosti usmjerenih na unapređenje kvalitete života osoba s invaliditetom. Time se nastoji poboljšati uvjete života i rada osoba s invaliditetom te osigurati njihovu veću uključenost u društvo.

Za provedbu ovog javnog poziva planirano je ukupno 30.000 eura, a sredstva su osigurana u Proračunu Bjelovarsko-bilogorske županije za 2025. godinu.

Pravo prijave imaju udruge osoba s invaliditetom sa sjedištem na području županije, koje su upisane u Registar udruga i Registar neprofitnih organizacija, uredno podmiruju porezne i druge obveze prema državnom i županijskom proračunu te vode transparentno financijsko poslovanje u skladu s propisima o računovodstvu neprofitnih organizacija.

Također, udruge koje prijavljuju projekte ne smiju osiguravati sredstva iz drugih izvora za iste aktivnosti, a protiv njihovih odgovornih osoba ne smije se voditi kazneni postupak.

Sredstva se mogu dodijeliti za aktivnosti usmjerene na organiziranje i unapređivanje izvaninstitucionalne skrbi radi potpune uključenosti djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom u društvenu zajednicu.

Također, financirat će se projekti koji osiguravaju mobilnost djece s teškoćama i osoba s invaliditetom, unapređuju njihovo zdravlje, promiču i osiguravaju zaštitu njihovih prava, štite ih od nasilja i diskriminacije te podižu razinu svijesti o njihovim pravima.

Osim toga, poticat će se i omogućavati njihovo sudjelovanje u javnom životu, kulturi i sportu. Sve aktivnosti moraju biti realizirane tijekom 2025. godine.

Javni poziv otvoren je od dana objave na internetskim stranicama Bjelovarsko-bilogorske županije, a prijave su moguće do 7. ožujka 2025. godine.

Sve dodatne informacije vezane uz Javni poziv, zainteresirane osobe mogu dobiti u Upravnom odjelu za zdravstvo, demografiju i mlade Bjelovarsko-bilogorske županije na broj telefona 043/221-935 ili elektroničkim putem na adresu: monika.gregoric@bbz.hr.

Više o natječaju doznajte ovdje.

Nastavi čitati

Vijesti

Održan Sajam poslova u turizmu i sezoni – Sezonac.hr

Objavljeno

/

Ova stilizirana slika prikazuje kuhara okruženog raznim sastojcima i kuhinjskim alatima, prikazujući fazu pripreme u kulinarskom okruženju.
Foto: Pixabay

Turistička sezona se bliži, a to znači da raste interes radnika iz Hrvatske i regije za sezonske poslove

Ulazak u veljaču za turistički i ugostiteljski sektor znači samo jedno – intenzivnu potragu za radnom snagom za nadolazeću sezonu. U tom kontekstu, Sezonac.hr, najveći i najposjećeniji online sajam poslova u turizmu i sezoni, iznova je povezao tisuće kandidata u potrazi za poslom s poslodavcima kojima su potrebni kvalitetni zaposlenici.

Ovogodišnji sajam, u organizaciji Alma Career Croatia, međunarodne tvrtke poznate po brendu MojPosao, održan je od 28. siječnja do 6. veljače.

Više od 150 oglasa i prilike za stalno zaposlenje

Na sajmu je sudjelovalo 26 uglednih poslodavaca, među kojima su se istaknuli vodeći trgovački lanci, hotelske kuće i ugostiteljski objekti. Tijekom trajanja sajma, posjetitelji su imali priliku birati između više od 150 otvorenih natječaja za posao, od kojih su mnogi bili vezani uz sezonske poslove u turizmu, dok je značajan broj oglasa nudio i mogućnost stalnog zaposlenja nakon završetka ljetne sezone.

Sve veći interes za sezonske poslove

Sajam je i ove godine ostvario izvanredan odaziv, s više od 170.000 posjeta i više od 800.000 pregleda stranica. Također, zabilježeno je više od 9500 prijava kandidata na oglašena radna mjesta, što predstavlja rast od približno 20% u odnosu na prethodnu godinu i ukazuje na sve veći interes kandidata za sezonske poslove.

Osim domaćih radnika, Sezonac.hr je privukao i veliki broj posloprimaca iz regije, pri čemu su najaktivniji bili kandidati iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Sjeverne Makedonije i Njemačke.

Najtraženija zanimanja u turizmu

Analiza objavljenih oglasa pokazala je da su najtraženiji sezonski radnici u Hrvatskoj kuhari, pomoćni kuhari, konobari, prodavači, sobari/sobarice, čistači/čistačice te recepcionari. Istovremeno, upravo su ti poslovi izazvali i najveći interes kod kandidata, potvrđujući trend stabilne potražnje u turističkom sektoru.

Izvor: MojPosao

Nastavi čitati

U trendu