Posjetitelji su pokazali veliki interes za modernu i funkcionalnu odjeću iz nove CHIC & STYLISH kolekcije za ugostiteljstvo ustanove URIHO, koja je nastala kao plod suradnje domaćih dizajnera i studenata
Arena Zagreb je proteklog vikenda, od 23. do 25. veljače 2024., bila domaćinom 28. Međunarodnog sajma GAST 2024., najvećeg i najznačajnijeg HoReCa i gastro događaja u Republici Hrvatskoj i regiji.
Sajam GAST se ove godine po prvi puta održao u Zagrebu, na do sada najvećoj površini – u Areni Zagreb, dok je prethodnih godina svog postojanja tradicionalno bio u Splitu.
Direktorica tvrtke Sajam d.o.o. iz Splita je Sanja Vuković Veić, ujedno i organizatorica Sajma GAST. Doznajemo kako je preseljenje iz Splita u Zagreb zbog posjećenosti i interesa javnosti za ovaj događaj, bio pun pogodak.
Sajam je kroz tri dana postao centralno mjesto okupljanja ciljane publike, poput proizvođača hrane, pića, ugostiteljske opreme, vlasnika restorana, hotela i obiteljskih hotela, food managera i vlasnika ugostiteljskih objekata, kao i kreatora gospodarskih politika te donositelja političkih odluka.
U vezi OSI populacije, navedimo da je jedan od izlagača na ovom velikom događaju bila i Ustanova za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom URIHO iz Zagreba, utemeljena davne 1946. godine, koja se ovaj puta predstavila novom CHIC & STYLISH kolekcijom za ugostiteljstvo. Osim radne odjeće, predstavili su i ponudu restorana ‘Sunce’, prvog inkluzivnog restorana u Republici Hrvatskoj, čije se gastronomske ponude trenutno temelje na pripremi ‘gableca’ za radnike Ustanove, ali i na organizaciji različitih evenata i cateringa, s time da postoji mogućnost i zakupa restorana za održavanje domjenaka i proslava.
Mario Živolić, voditelj prodaje i Katica Horvatić, samostalna referentica prodaje na štandu Ustanove URIHO zadnjeg dana Sajma izrazili su zadovoljstvo u vezi posjetitelja, s kojima su razmijenili brojne kontakte, ali i primili prve narudžbe. Posjetitelji su pokazali veliki interes za modernu i funkcionalnu odjeću iz nove CHIC & STYLISH kolekcije za ugostiteljstvo, koja je nastala kao plod suradnje domaćih dizajnera i studenata te savršeno spojila stil i udobnost. Inače, inovativne proizvode Ustanova URIHO izrađuje od visokokvalitetnih tkanina renomiranih proizvođača, a za veće narudžbe nudi personalizaciju proizvoda u obliku tiska ili strojnog veza.
Istaknimo također da je prvog dana Sajma, među brojnim aktivnostima, bio održan i Humanitarni gastro show – “Poznati u kuhinji” za Udrugu ‘Autizam 365’, dok se kroz sva tri dana moglo donirati za Udrugu roditelja za djecu najteže tjelesne invalide i djecu s teškoćama u razvoju ‘Anđeli’ iz Splita, koja je doprinijela ovom događaju ručno izrađenim pisanicama za predstojeće uskrsne blagdane.
Uglavnom, ovogodišnji Sajam GAST u Zagrebu, kao i prethodnih godina u Splitu, popraćen je nizom zanimljivih događanja. Prvog i drugog dana Aspira je održala svoje ‘cooking showove’, a Dražen Zeljković, ambasador za Barry Callebaut, održao je svoje radionice na temu veganskih slastica.
Prvog dana tu je bila i stručna konferencija 13. Turistička mreža s Okruglim stolom ‘Primjena bezgotovinskih napojnica u ugostiteljstvu’, čiji je suorganizator Hrvatska gospodarska komora.
Drugog dana EKO NOMAD i Imanol Jaca iz San Sebastiana kuhali su sa chefom Asierom, a održana je i konferencija ‘Time off’ – all time on za održivost i zajedništvo, kao i konferencija ‘DAPI – dani privatnih iznajmljivača’.
GAST se ove godine pokazao događajem najvišeg značaja za sve turističke djelatnosti, kao i za ostale gospodarske grane koje se naslanjaju na turizam.
Bila je ovo prilika za 74 izlagača po štandovima u prizemlju te za 116 izlagača po štandovima na prvom katu Arene da prezentiraju na jednome mjestu, uz velike popuste, svoje proizvode iz područja prehrane, pića, hotelske i ugostiteljske opreme, namještaja (Furnitura), pekarskih proizvoda i slastica, kave i sladoleda te da imaju radionice, dok su posjetitelji iz različitih država mogli degustirati i isprobavati različite proizvode u živopisnoj atmosferi s pregrštom okusa i mirisa gastronomskih noviteta i trendova u opremanju objekata. Primijetili smo da su najviše uživali u isprobavanju masažera, što je i razumljivo u ovim žurnim i stresnim vremenima, kao i u besplatnim sladoledima budući je ovo bila prilika da se isprobaju različite vrste.
Partner ovogodišnjeg Sajma je Hausbrandt kava – osnovana 1892. godine, koja je prezentirala uz svoju kavu i Ronnenfeldt čaj (1823.), Callebaut sirovine (Belgija, 1911.), Theresianer piva (Italija, 1766.) i Col Sandago prosseco, dok su generalni sponzori tvrtke Ledo, Provider Service iz Solina – sve za ugostiteljstvo i Creative Design, a medijski pokrovitelj Jutarnji list.