Poveži se s nama
In-Portal Banner

Vijesti

Uprizorenje Bitke kod Stubice gledalo gotovo 20 tisuća posjetitelja

Objavljeno

/

Fotografija: Hina

Dvadesetak tisuća posjetitelja u Donjoj Stubici u subotu je pratilo oživljenu Seljačku bunu – Bitku kod Stubice, između kmetova predvođenih Matijom Gupcem protiv zloglasnog vlastelina Franje Tahija i njegove vojske.

Povijesnu „bitku nad bitkama” u Hrvatskom zagorju iz 1573., rekonstruirala je Družba vitezova Zlatnog kaleža, zajedno s Turističkom zajednicom područja Gupčevog kraja, Gradom Donjom Stubicom i partnerima. Po 16. put je pripremljen spektakl u kojem su uživali brojni domaći i strani posjetitelji.

Predsjednik udruge Družba vitezova Zlatnog kaleža Ivan Štefek, rekao je da se ove godine Seljačka buna odigrala  s istim brojem sudionika na bojnom polju kao i lani, 250. Ni broj posjetitelja nije se smanjio u odnosu na prošlogodišnje jubilarno uprizorenje – u Donju Stubicu je stiglo između 15 i 20 tisuća posjetitelja, dodao je.

„U Seljačkoj buni sudjeluju brojne udruge iz Hrvatske te po dvije iz Mađarske, Slovačke i Slovenije. Za našu publiku imamo program i kod dvorca Golubovca, malo smo raširili događanja jer, na pet tisuća stanovnika Stubice, dođe više od 15 tisuća posjetitelja. Veliki je to broj pa smo rasporedili tako da se svi snađu, a ono što je najvažnije, da ih dobro ugostimo jer smo ipak mi Stubičanci dobri domaćini”, naglasio je Štefek.

Realan prikaz najveće ‘borbe hrvatskog seljaka za pravicu’ održan je na bojnom polju kod dvorca Stubički Golubovec, gdje je nekoliko stotina statista i sudionika rekonstruiralo događanja iz 1573. godine, koja su obilježila hrvatsku prošlost.

Manifestacija je brendirana

Krapinsko-zagorski župan Željko Kolar istaknuo je kako je ovo jedna od najvećih manifestacija na području Krapinsko-zagorske županije.

„Manifestacija je brendirana i ove godine traje već tri tjedna. Imali smo Pohod na Cesargrad, gdje je Buna i počela, pa Puntanje kmetov, ali ovo je ipak centralni događaj. Na području županije popunjeni su svi smještajni kapaciteti. Ovakve manifestacije su dodatna ponuda gostima u našim hotelima koji su stigli iz Hrvatske, ali i iz Slovenije. Gosti nam dolaze ciljano baš na ovu manifestaciju”, rekao je župan Kolar.

Dodao je da su Zagorci ponosni na Seljačku bunu i na zagorske ljude koji su još 1573. godine znali da se treba boriti za pravicu.

Manifestaciju je posjetio i predsjednik SDP-a Peđa Grbin.

„Ovo je 16. manifestacija nečega o čemu učiš u osnovnoj i srednjoj školi, pa onda i na fakultetu. Lijepo je doći osobno ovdje, vidjeti gdje je to sve bilo i osjetiti da taj duh Bune u Zagorju traje i dan-danas. Zagorje je Hrvatskoj dalo jako puno boraca za slobodu i drago mi je da i danas o slobodi možemo govoriti na pravome mjestu, a to je ovdje – stubički kraj, Hrvatsko Zagorje”, rekao je Grbin.

Uz spektakularnu Bitku kod Stubice, za posjetitelje je pripremljen srednjovjekovni sajam, bogata gastro ponuda i glazbeni program.

Hina

In-Portal vlasništvo je svih onih kojima je bolji život svih osoba s invaliditetom, kako u Hrvatskoj tako i u svijetu, primarna briga.

Nastavi čitati

Vijesti

U tijeku je 15. Regionalni sajam poslova

Objavljeno

/

Na slici je osoba u invalidskim kolicima koja koristi prijenosno računalo postavljeno na stolu. Osoba je okrenuta prema prozoru s panoramskim pogledom na grad. Lice osobe nije vidljivo, a prostorija je dobro osvijetljena.

Najveći online sajam poslova u regiji ove godine okuplja 125 tvrtki koje nude gotovo tisuću natječaja za posao, a moguće ga je posjetiti do 22. listopada

Za razliku od nekih prošlih vremena, kada je bilo uobičajeno cijeli radni vijek provesti kod jednog poslodavca, današnji radnici češće mijenjaju posao, bilo zbog boljih uvjeta, potrage za novim izazovima ili želje za promjenom radne okoline.

Ove jeseni, svi koji žele napraviti karijerni korak naprijed mogu to učiniti kroz narednih tjedan dana, na 15. Regionalnom sajmu poslova.

Posjetitelje očekuje gotovo tisuću oglasa za posao

Najveći online susret poslodavaca i kandidata za posao u regiji ponovno je ‘svjetlo dana’ ugledao usred noći. Sajam je otvoren sinoć u ponoć, a svi zainteresirani posjetitelji njegovim virtualnim prostranstvima mogu prošetati sve do 22. listopada.

Na ovogodišnjem sajmu 125 tvrtki iz Hrvatske i susjednih zemalja koje nude gotovo 1000 različitih natječaja za posao, pružajući kandidatima širok spektar prilika u različitim industrijama.

Sajam organizira Alma Career Croatia, tvrtka najpoznatija po svom brendu MojPosao, u suradnji s partnerima iz regije: Poslovi Infostud – Srbija, MojPosao.ba – Bosna i Hercegovina, Vrabotuvanje – Makedonija te Deloglasnik – Slovenija.

Prijava je brza i jednostavna

Sajam traje tjedan dana i dostupan je 24 sata dnevno, a moguće mu je pristupiti putem svih desktop i mobilnih uređaja iz udobnosti vlastitog doma. Sve što vam je potrebno jest stabilna internetska veza.

Osim bogate ponude oglasa za posao, na virtualnim štandovima poslodavaca posjetitelji mogu pronaći informacije o tvrtkama, saznati iskustva zaposlenika, pregledati galerije fotografija te dobiti detaljan uvid u kulturu kompanija.

Prijava na oglase je izuzetno jednostavna i brza.

Kandidati imaju mogućnost prijave na više oglasa odjednom, a prvi razgovori s potencijalnim poslodavcima mogu se održati putem chata ili video poziva.

Posjetite sajam do 22. listopada na www.regionalnisajamposlova.com.

Izvor: MojPosao

Nastavi čitati

Vijesti

ANKETA Kolika bi dostojanstvena plaća trebala biti u Hrvatskoj

Objavljeno

/

Ova slika prikazuje keramičku kasicu prasicu koja leži na hrpi kovanica. Papirnati novac je raspršen oko nje.
Foto: Pixabay

Hrvati jasno poručuju – samo plaće koje premašuju 1500 eura možemo smatrati dostojanstvenima

Pojam dostojanstvene plaće postaje sve relevantniji u raspravama o radničkim pravima, a odnosi se na plaću koja ne pokriva samo osnovne životne potrebe poput hrane i smještaja, već omogućava dostojan život, uključujući odjeću, prijevoz, kulturu i godišnji odmor.

No kolike bi trebale biti plaće u Hrvatskoj da bismo ih mogli smatrati dostojanstvenima? Odgovore je ponudila anketa koju je provela Alma Career Croatia, međunarodna tvrtka najpoznatija po svom brendu MojPosao.

‘Poput cijena i plaće bi trebale biti europske’

Prema anketi, u kojoj je sudjelovalo više od 3800 ispitanika, gotovo polovica ljudi (47%) smatra da bi dostojanstvena plaća trebala iznositi između 1500 i 1999 eura. Mnogi od njih ističu kako ‘cijene u Hrvatskoj jesu europske, pa bi i plaće trebale biti takve’.

S obzirom na visoke troškove života, kao što su stanarina, režije, prijevoz i odjeća, ispitanici smatraju da plaća ispod 1500 eura nije dostatna za pokrivanje osnovnih životnih potreba. Ako se u to uračunaju i kulturne aktivnosti te godišnji odmor, mnogi smatraju da plaća ne bi smjela biti niža od 1700 eura. Međutim, ističu da ni taj iznos nije uvijek dovoljan, osobito ako je osoba samac.

Trećina sudionika ankete (33%) vjeruje da bi dostojanstvena plaća trebala biti još viša – između 2000 i 2499 eura. S obzirom na rast inflacije i cijene nekretnina, tvrde da bi sve manje od tog iznosa dovelo do nemogućnosti zadovoljavanja osnovnih potreba.

‘Ako od svog rada ne možete uštedjeti za izlete s djecom ili godišnji odmor od 10 do 14 dana na moru, onda ste rob, a ne radnik’, poručuju ispitanici.

Nekima je i 1000 eura dovoljno

Svaki deseti ispitanik (10%) smatra da bi jedino plaća viša od 2500 eura mogla jamčiti dostojanstven život u Hrvatskoj. Isti broj ljudi (10%) vjeruje da je dostojanstvena plaća između 1000 i 1499 eura dovoljna, ali naglašavaju da u tom slučaju oba partnera moraju zarađivati približno isti iznos kako bi se osigurao kvalitetan obiteljski život. U suprotnom, smatraju, radi se o pukom preživljavanju.

Bez obzira na iznos, svi ispitanici dijele mišljenje da plaća može biti dostojanstvena samo ako je praćena dostojanstvenim odnosom prema radniku – kako od strane poslodavca, tako i od strane kolega.

Izvor: MojPosao

Nastavi čitati

Vijesti

SNAGA JE U NAMA Dobrotvorna kampanja nastavlja se i ove godine

Objavljeno

/

Umjetnički prikaz ženskog lica sa svijetlim konturama i cvijetom u kosi, uz ružičastu vrpcu, simbol svijesti o raku dojke. Pozadina je apstraktna, s nježnim bojama i svjetlosnim efektima, sugerirajući eleganciju i snagu.
Foto: DALL-E

Dobrotvorna kampanja ‘Snaga je u nama’, koju tradicionalno organizira tvrtka Salvus d.o.o. u suradnji s udrugama Europa Donna Hrvatska i Nismo same, nastavlja se i ove godine s ciljem podizanja svijesti i pružanja podrške oboljelima od raka

Tijekom cijelog listopada, Salvus d.o.o. će od svakog prodanog proizvoda Solgar Skin, Nails and Hair Formula donirati 1 euro udrugama Europa Donna Hrvatska za pružanje psihološke pomoći oboljelima od raka, te udruzi Nismo same za projekt besplatnog prijevoza taksijem na kemoterapiju. Ova kampanja uspješno se provodi već jedanaestu godinu zaredom, čime se nastavlja doprinos u borbi protiv raka dojke.

U Hrvatskoj, rak dojke pogađa uglavnom žene starije od 50 godina, no mogu oboljeti i mlađe žene, kao i muškarci. Kampanja naglašava važnost redovitih pregleda i ranog otkrivanja ove zloćudne bolesti te podsjeća da je psihološka podrška ključna u suočavanju s izazovima koje ova bolest donosi.

Kampanja traje kroz cijeli listopad, a svi zainteresirani mogu podržati ovu inicijativu i pridružiti se borbi za zdravlje oboljelih. Jer snaga je u svima nama!

Nastavi čitati

U trendu