Vjerujemo kako će kampanja još više motivirati naše paraolimpijce da daju sve od sebe u Parizu, a isto tako motivirati osobe koje je budu gledale da svaki dan budu bolja verzija sebe
Do najvećeg parasportskog događaja dijeli nas još samo 19 dana. Hrvatski paraolimpijski odbor ovaj događaj najvljuje tokom ove cijele godine, a sad su osmislili i objavili novu imidž kampanju.
Naime, kampanja je nastala kao rezultat suradnje između HPO-a i kreativne agencije McCANN. Ovo je prva kampanja u povijesti HPO-a u kojoj naglasak nije na invaliditetu hrvatskih paraolimpijaca već na njihovoj snazi i moći, poradi kojih postižu vrhunske rezultate.
U ovoj, moglo bi se reći najkreativnijoj kampanji do sada, hrvatski paraolimpijci predstavljeni su kao super heroji u virtualnoj igrici. U njoj oni posjeduju super moći kao što su odlučnost, ustrajnost, pozitivnost, hrabrost i izdržjivost.
Članica kreativnog tima McCANN-a Gornka Mijić istaknula je kako im je bila ogromna čast raditi ovaj projekt.
– McCANN-u je bila izuzetna čast raditi na projektu kojim podržavamo hrvatske paraolimpijce i uvijek nam je drago kada svoje kreativne ideje možemo ponuditi kako bismo poslali lijepe i važne poruke društvu. Nakon sastanka s Hrvatskim paraolimpijskim odborom i prvog internog istraživanja, jasno nam je bilo da ne želimo ići u pravcu izazivanja osjećaja žaljenja i suosjećanja sa paraolimpijcima – istaknula je Goranka Mijić, članica kreativnog tima McCANN-a.
Kreativni direktor McCANN-a Vanja Luetić kazao je kako je došlo do ideje da se naše paraolimpijce prikaže kao junake u video igrici.
– Ovo nam je bio kreativno vrlo izazovan projekt jer smo paraolimpijce htjeli predstaviti kao vrhunske sportaše, a činjenicu da imaju dodatne prepreke u svojim životima ne koristiti kao glavni motiv. Sve je kliknulo kad smo došli do uvida da su ‘igre’ većini ljudi nedostižne, a da su paraolimpijcima one postavljene na još težu razinu nego ostalim sportašima. Tu je pala odluka prikazati paraolimpijce kao junake video igara i veličati njihove uspjehe na vizualno i komunikacijski zanimljiv način – istaknuo je Vanja Luetić, kreativni direktor McCANN-a.
Na ovom zanimljivom projektu radili su najkreativniji ljudi McCANN-a. Kroz put k realizaciji ove kampanje, svi uključeni u stvaranje ove kampanje zaključili su istu stvar – da je nekada najteže, ali i najbitnije pobijediti samoga sebe.
Za realizaciju ove cijele priče uz McCANN zaslužni su i njihovi partneri – produkcijska kuća Komakino kao i redateljica Renata Lučić te fotograf Franjo Matković. Svi su oni dali svoj doprinos ovoj lijepoj kreativnoj priči o našim paraolimpijcima koji su nepresušna inspiracija svima nama.
Predsjednik HPO-a Ratko Kovačić izrazio je svoje zadovoljstvo krajnjim proizvodom nastalim iz rada na ovom vrhunskom projektu.
– Ljudi često nisu svjesni ogromne kreativnosti osoba s invaliditetom. Kada govorimo o paraolimpijcima, oni ne kažu ‘Ne mogu ja to!’ Umjesto toga, usredotočeni su na to kako prevladati prepreke i koncentrirati se na svoje sposobnosti, a ne na invaliditet. Sretan sam što ovom kampanjom uoči Igara u Parizu možemo staviti fokus isključivo na ‘super moći’ naših paraolimpijaca/ki – zaključio je Kovačić.
Vjerujemo kako će kampanja još više motivirati naše paraolimpijce da daju sve od sebe u Parizu, a isto tako motivirati osobe koje je budu gledale da svaki dan budu bolja verzija sebe.
Video spot kampanje možete pogledati ovdje.