Videe koji tematiziraju različite aspekte inkluzije u kulturi je pogledalo do 30000 ljudi po videu, čime je doseg inkluzivnog rada udruge Filmaktiv i partnera premašio sav dosadašnji rad
Ovogodišnja kampanja je izrađena u partnerstvu s projektom Kultura svima kako bi se skrenula pozornost na širi dijapazon inkluzivnih kulturnih praksi.
Online kampanju su izradile Dorotea Škrabo, grafička dizajnerica i vizualna komunikatorica te Pamela Perkić i Maja Krištafor, influencerice u području društvenih tema. Kampanja se sastoji od osam epizoda izrađenih u video formatu koje su predstavljene na Film svima, Kultura svima i Filmaktiv Facebooku i Instagram profilima te na web stranicama kao i na kanalima suradnica u projektu. Ujedno, kampanja je dostupna i na video panoima diljem Rijeke.
Suradnjom udruge u kulturi s udrugama socijalne skrbi; suradnjom s influencericama u području društvenih tema te suradnjom dvaju projekata uspješno je kreirana i komunicirana ova važna tema. Videe koji tematiziraju različite aspekte inkluzije u kulturi je pogledalo do 30000 ljudi po videu, čime je doseg inkluzivnog rada udruge Filmaktiv i partnera premašio sav dosadašnji rad.
Osmo izdanje inkluzivnog projekta udruge Filmaktiv, Film svima, realizirano je uz financijsku podršku Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske, Grada Rijeke te Hrvatskog audiovizualnog centra dok je projekt Kultura svima realiziran uz podršku Agencije za mobilnost i programe EU kroz program Erasmus+, KA1 u području mladih.