In Metropola

ZAGREB Naknada troškova suvlasnicima zgrada za ugradnju bokseva

Objavljeno

/

Foto: Grad Zagreb

Grad Zagreb je na svojim službenim stranicama objavio Javni poziv za naknadu troškova suvlasnicima višestambenih zgrada za ugradnju bokseva, a zahtjevi se mogu podnijeti do kraja 2024. godine

Glavni cilj novog modela sakupljanja komunalnog otpada koji je u Zagrebu uveden u listopadu 2022. je povećanje odvajanja otpada i ostvarivanje kružne ekonomije. Odvajanje frakcija otpada na kućnom pragu zahtijeva prilagodbu infrastrukture kako bi građanima olakšali odvajanje te je stoga Grad Zagreb u proračunu za 2024. godinu preuzeo financiranje sve potrebne prilagodbe i izgradnje infrastrukture – bokseva, polupodzemnih i podzemnih spremnika.

S obzirom da su tijekom 2023. godine suvlasnici višestambenih zgrada o vlastitom trošku ugradili stotinjak bokseva, Gradska skupština je u prosincu 2023. donijela Odluku o nadoknadi troškova nastalih zbog prilagodbe novom modelu sakupljanja komunalnog otpada, kojom Grad Zagreb preuzima troškove izgradnje boksova za vlasnike višestambenih zgrada.

Slijedom navedene Odluke, na web stranicama Grada Zagreba objavljen je 5. siječnja 2024. Javni poziv za dostavu dokumentacije kojom se dokazuje ispunjavanje uvjeta za nadoknadu troškova suvlasnicima višestambenih zgrada nastalih zbog prilagodbe novom modelu sakupljanja komunalnog otpada (https://www.zagreb.hr/javni-poziv-za-dostavu-dokumentacije-kojom-se-doka/194394), uz Zahtjev za nadoknadu troškova suvlasnicima višestambenih zgrada nastalih zbog prilagodbe novom modelu sakupljanja komunalnog otpada propisanog odlukom o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Grada Zagreba.

Pravo na nadoknadu troškova imaju suvlasnici višestambenih zgrada na području Grada Zagreba, koji su nakon 8. ožujka 2022. imali ili će u 2024. godini imati troškove vezane uz izgradnju boksa, zatvaranje postojećeg boksa ili zatvaranje vrata smetlarnika te ugradnju master cilindara/ključa ili šifrarnika na boks ili na smetlarnik i prilagodbu vrata za šifrarnik.

Javnim pozivom se također pobliže određuju uvjeti, visine refundacije i sam način podnošenja zahtjeva. Zahtjevi se mogu podnijeti do 31. prosinca 2024., što znači da Grad Zagreb preuzima obavezu refundacije ovih troškova do kraja ove godine.

Stoga se pozivaju svi suvlasnici višestambenih zgrada u Zagrebu da se što prije odazovu Javnom pozivu i osiguraju refundaciju troškova.

Izvor: Grad Zagreb

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

U trendu

Exit mobile version