Tvrtka E-Glas je predstavila svoje proizvode na nekoliko važnih međunarodnih sajmova, uključujući Rehacare u Dusseldorfu, Bett Show u Londonu, ATIA konferenciju u Orlandu, Naidex sajam u Birminghamu i ISAAC sajam u Meksiku
U sklopu poziva za dostavu projektnih prijedloga pod nazivom ‘Internacionalizacija poslovanja MSP-ova – Faza 2’, tvrtka E-Glas d.o.o. ostvarila je značajan uspjeh. Nakon pozitivno ocijenjenog projektnog prijedloga, potpisan je Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava iz EU fondova u financijskom razdoblju 2014. – 2020. Ova potpora omogućila je tvrtki E-Glas proboj na inozemna tržišta i jačanje međunarodne konkurentnosti.
Bespovratna sredstva dodijeljena su tvrtki za provođenje projekta pod nazivom ‘Jačanje međunarodne konkurentnosti društva E-Glas d.o.o.’ putem predstavljanja njihovih proizvoda ABC Maestro (https://eglas.hr/%20abc%20maestro) i E-PANEL, odnosno SENcastle (https://sencastle.com/) na međunarodnim sajmovima i b2b susretima. Ovi proizvodi imaju značajan potencijal za poboljšanje kvalitete života osoba s invaliditetom i djecom s teškoćama u razvoju.
Jedan od proizvoda, ABC Maestro, je pedagoško-rehabilitacijski program (softver) koji omogućava učenje čitanja, pisanja i korištenja tipkovnice. Ovaj program nudi inovativan i prilagodljiv pristup učenju, s posebnim naglaskom na individualizaciju za svakog korisnika. Osim što ubrzava proces učenja čitanja i pisanja, ABC Maestro također olakšava podučavanje odnosa između glasova i simbola.
Drugi proizvod, E-PANEL (SENcastle), je inovativan i u svijetu jedinstven senzorni uređaj koji je razvijen u suradnji s hrvatskim edukacijskim rehabilitatorima. SENcastle je kutak za opuštanje i stimulaciju različitih osjetila. To je mali izdvojeni svijet za djecu u kojem se za vrijeme tretmana ili senzorne pauze osjećaju zaštićeno i u kojem na slobodan način, kroz interakciju s različitim elementima sustava, pobuđuju svoja osjetila. SENcastle pobuđuje pet osjetilnih sustava: vizualni, auditivni, taktilni, vestibularni i proprioceptivni. Predstavlja senzornu sobu u malom koju čini prostor koji je površinom manji, cjenovno povoljniji, jednostavniji za instalaciju, mobilan te pruža kvalitetan, sveobuhvatan i individualno prilagođen senzorni unos za svakog korisnika.
Ciljane skupine za ove proizvode su ustanove i pojedinci koji rade s osobama s invaliditetom i djecom s teškoćama u razvoju, s posebnim naglaskom na one s autizmom, poremećajem senzorne integracije, intelektualnim teškoćama i drugim izazovima. Inozemna tržišta u Europi i SAD-u su iznimno velika, s milijunima potencijalnih korisnika.
Tvrtka E-Glas je predstavila svoje proizvode na nekoliko važnih međunarodnih sajmova, uključujući Rehacare u Dusseldorfu, Bett Show u Londonu, ATIA konferenciju u Orlandu, Naidex sajam u Birminghamu i ISAAC sajam u Meksiku. Ovi događaji pružili su tvrtki priliku za predstavljanje njihovih inovativnih proizvoda širokom međunarodnom auditoriju.
Osim promocije proizvoda, tvrtka je provela i temeljito istraživanje tržišta kako bi bolje razumjela potrebe svojih ciljanih tržišta i potencijalnih poslovnih partnera. Ovo istraživanje je od velike pomoći u daljnjem rastu i razvoju poslovanja na europskom i američkom tržištu.
Ukupni troškovi projekta iznosili su 1.329.183,00 kn/176.412,90 eura, a tvrtka je koristila bespovratna sredstva iz EU fondova u iznosu od 514.726,00 kn/68.315,88 eura. Projekt je omogućio E-Glasu da stvori nove prilike za poslovne kontakte i prodaju svojih proizvoda na inozemnim tržištima.
E-Glas je realizacijom projekta doprinio jačanju konkurentnosti i stvaranju novih partnerskih odnosa s inozemnim kupcima, čime se očekuje povećanje prihoda od prodaje na inozemnim tržištima.
Projekt je u skladu s ciljem Poziva i specifičnim ciljem 3d1 – ‘Poboljšani razvoj i rast MSP-ova na domaćem i stranim tržištima’ u sklopu OPKK, što ga čini iznimno važnim za daljnji razvoj tvrtke na međunarodnoj razini.