Civilno društvo

Hrabri telefon nakon 27 godina dobio svoj centar

Objavljeno

/

Foto: Facebook Hrabrog telefona

U novoizgrađenom i uređenom centru nalazit će se prostorije za preventivan grupni i individualni rad s djecom, savjetovalište za djecu i roditelje, Hrabri telefon za djecu, Hrabri telefon za mame i tate, E-savjetovanje, kao i uredske prostorije iz kojih će se koordinirati brojni projekti i programi

Ovog utorka, 22. listopada 2024. godine, službeno je predstavljen Hrabri centar, prvi centar Hrabrog telefona nakon 27 godina postojanja. Novi prostor u zagrebačkim Dugavama omogućit će odgovaranje na veći broj poziva djece i roditelja te održavanje radionica i savjetovanja za njih.

– U Hrabrom telefonu razumijemo koliko je hrabrosti potrebno djetetu da podijeli svoj problem s odraslom osobom. Odluka o gradnji centra bila je hrabar korak i za nas, a podršku smo pronašli kod brojnih partnera. Bez predanosti našeg tima i potpore Europskih fondova, građana, tvrtke Mplus i medijske kuće Nova TV, ovo ne bi bilo moguće. Zahvaljujem svima i pozivam djecu, roditelje i stručnjake da se uključe u aktivnosti našeg Hrabrog centra – izjavila je predsjednica Hrabrog telefona Hana Hrpka.

Lora Vidović, pročelnica Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom, istaknula je važnost ovakvih projekata za zajednicu.

– Vrijednost ovih inicijativa je neizmjerna jer stvaraju sigurnije i bolje okruženje za život. Čestitam svim donatorima, volonterima i stručnjacima koji su pridonijeli ostvarenju ovog projekta – kazala je.

Vidović je također podsjetila na dugu povijest Hrabrog telefona, koji od 1997. godine pruža podršku djeci i roditeljima u pitanjima nasilja i mentalnog zdravlja.

– Hrabri telefon postao je prvo mjesto povjerenja za mnogu djecu, i suradnja različitih sektora ključna je za daljnji razvoj projekata koji pomažu djeci da izgrade zdrave odnose i donose odgovorne odluke – dodala je.

Svečanom otvorenju prisustvovala je i zamjenica pročelnice Romana Galić.

Hrabri telefon je zahvaljujući projektu ‘Novi početak – širenje socijalnih usluga Hrabrog telefona’, financiranom sredstvima Europskih fondova, osigurao zemljište, izgradio i opremio novi centar.

Poznat po svojim besplatnim savjetodavnim linijama i brojnim projektima, Hrabri telefon okuplja više od 120 volontera, usmjerenih na zaštitu djece i mladih. Novi centar proširuje kapacitete za pružanje pomoći najugroženijima te poziva roditelje, djecu i stručnjake da se uključe u planirane aktivnosti.

Usluge Hrabrog telefona dostupne su djeci i mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi, onima s problemima u ponašanju, žrtvama obiteljskog nasilja, trudnicama i roditeljima djece do godinu dana, kao i njihovim obiteljima. Hrabri telefon može se kontaktirati putem telefona, e-maila, chata, foruma ili Facebooka, radnim danima od 9 do 20 sati.

U trendu

Exit mobile version