GRID potiče poticajno okruženje zajednice u kojem se sudionici mogu povezati s kolegama influenserima i mentorima na društvenim mrežama, poručili su iz Googlea
Čak ni nepopravljivi optimisti nisu očekivali tako dobar odaziv na Googleovu inicijativu GRID, pokrenutu još koncem veljače, kojom ovaj tehnološki gigant namjerava osnažiti utjecaj osoba s invaliditetom na društvenim medijima.
U Googleu kažu da ova inicijativa označava golemi korak prema inkluzivnosti i osnaživanju Osi zajednice u cjelini, a tome u prilog govori i činjenica da je u samo par mjeseci otkako je GRID pokrenut gotovo udvostručen broj influensera s invaliditetom.
GRID je pionirski program iskustvenog učenja osmišljen posebno za ljude s invaliditetom koji imaju ambiciju stvoriti ili poboljšati osobni brend na društvenim medijima kroz kreativni razvoj i multidiciplinarnost sadržaja. Pritom je influenserima i onima koji to žele postati omogućen pristup radionicama i seminarima koje vode utjecajni ljudi s invaliditetom na društvenim mrežama i komunikacijski stručnjaci.
Ove sesije pokrivaju široku lepezu tema bitnih za rast osobnog brenda, u rasponu od sveobuhvatne obuke za samopromociju do izgradnje učinkovite strategije na društvenim medijima. Poseban izazov za stručnjake predstavlja obuka koja će sudionicima omogućiti da usavrše svoje vještine kreiranja sadržaja. A izazov za sudionike jest demonstracija vlastite kreativnosti i inovativnosti.
– GRID potiče poticajno okruženje zajednice u kojem se sudionici mogu povezati s kolegama influenserima i mentorima na društvenim mrežama. Ovaj osjećaj prijateljstva i suradnje dodatno će poboljšati iskustvo učenja i pružiti vrijedne prilike za umrežavanje – poručili su iz Googlea.