In Metropola

URIHO predstavio svoje proizvode na HoReCa sajmu

Objavljeno

/

Foto: In Portal

Među proizvodima koji su se mogli naći na štandu URIHO-a, između ostalih, bile su izložene kuharske bluze ‘Bruna & Bruno’, ‘Ronda & Rondo’, kuharske bluze ‘Nika i Nik’, konobarski prsluk ‘Tea’ i konobarski prsluk ‘Ted’ na asimetrično kopčanje, kao i ‘InDU’ multifunkcionalne pregače nosive s dvije strane, te wellness bluze ‘Mia, Jula i Adela’

Na Zagrebačkom velesajmu u prostorima paviljona 5 u četvrtak je započeo dvodnevni ‘HoReCa Adria sajam 2024’.

Prvog dana ove manifestacije brojne tvrtke su nudile svoje proizvode i usluge posjetiteljima koje se bave ugostiteljstvom i turizmom. Među njima bio je i URIHO. Djelatnici URIHO-a ove sezone neumorno su radili na Chic & Stylish kolekciji koju su na ovogodišnjem sajmu i predstavili.

U kreiranju spomenute kolekcije dizajneri najveće zaštitne radionice u Republici Hrvatskoj bazirali su se na kuharske i konobarske odore koje odišu elegancijom i jednostavnošću, dok će ih s druge strane svi primijetiti zbog njihovog jedinstvenog izgleda.

Među proizvodima koji su se mogli naći na štandu URIHO-a, između ostalih, bile su izložene kuharske bluze ‘Bruna & Bruno’, ‘Ronda & Rondo’, kuharske bluze ‘Nika i Nik’, konobarski prsluk ‘Tea’ i konobarski prsluk ‘Ted’ na asimetrično kopčanje, kao i ‘InDU’ multifunkcionalne pregače nosive s dvije strane, te wellness bluze ‘Mia, Jula i Adela’.

Zaštitno lice Chic & Stylish kolekcije poznati je chef Goran Kočiš koji je s oduševljenjem pristao biti dio ove inkluzivne priče. On sam sudjelovao je u stvaranju i testiranju novih inovativnih kreacija koje su se mogle vidjeti na ovogodišnjem sajmu.

Proizvodi s URIHO-vog štanda na ovogodišnjem HoReCa sajmu svojim su modernim izgledom i vrhunskom kvalitetom privukli pažnju mnogobrojnih posjetitelja sajma koji su pohvalili rad zaposlenika najveće zaštitne radionice u Republici Hrvatskoj. Ono što kolekciju Chic & Stylish zasigurno čini posebnom je to što je ‘InDu’ pregača koja se ove godine našla u finalima na dva dizajnerska natjecanja – Zagreb Design Weeka i nagrade Hrvatskog dizajnerskog društva.

URIHO-v štand na ovogodišnjem sajmu između ostalih posjetila je i njihova ravnateljica Sanja Major koja je svojim posjetom došla podržati svoje zaposlenike, a isto su napravile i brojne njezine kolege iz URIHO-a.

Kupnjom proizvoda najveće zaštitne radionice u RH podupire se zapošljavanje i rad osoba s invaliditetom, ali se i podiže svijest o tome koliko je važna inkluzija osoba s invaliditetom u društvo.

Osim URIHO-a, svoje proizvode su prezentirale i brojne druge poznate i manje poznate firme koje su pokušale privući nove potencijalne kupce koji će budućom kupovinom njihovih proizvoda poboljšati ponudu svojim krajnjim korisnicima.

Uz URIHO-v štand, najviše pažnje privuklo je natjecanje u pravljenju pizze. Naime, u sklopu ovogodišnjeg HoReCa Adria sajma održale su se hrvatske kvalifikacije za Svjetsko prvenstvo pizzaiola koje će se 2025. godine održati u talijanskom gradu Parmi. Upravo zato sajam su ove godine posjetili brojni pizzaiolo majstori, ali i brojni domaći i strani chefovi.

Bilo kako bilo, svi posjetitelji ovogodišnjeg sajma mogli su vidjeti brojne novitete u ugostiteljstvu i turizmu, te su kući otišli s nekim novim saznanjima i idejama za unapređenje kvalitete svog posla.

U trendu

Exit mobile version