Redateljica filma ‘Tijelo’ dva je desetljeća provela prateći svoju blisku prijateljicu, bivšu manekenku i danas školovanu pijanisticu, u njezinoj borbi protiv rijetkih autoimunih bolesti
Petak u Dokukinu KIC rezerviran je za novi projekt Kritika i društvo koji donosi Hrvatsko društvo filmskih kritičara, a koji za cilj ima upoznati širu javnost s različitim kritičarskim i kustoskim pristupima u polju filmske umjetnosti.
Prvo izdanje počinje u petak, 26. travnja u 19 sati i posvećeno je eksperimentalnom filmu i u sklopu njega bit će prikazano osam značajnih kratkih apstraktnih filmova, nakon čega će uslijediti razgovor s Marinom Kožul, selektoricom i jednom od osnivačica Festivala 25 FPS, te francusko-američkim filmskim umjetnikom, kritičarom i kustosom Maximilienom Lucom Proctorom. Autorica programa je filmska kritičarka i kustosica Ejla Kovačević.
Dokumentarnom programu vraćamo se u subotu 27. i nedjelju 28. travnja uz slovensko Tijelo, film Petre Seliškar koji je premijeru imao na netom završenom ZagrebDoxu. Redateljica je dva desetljeća provela prateći svoju blisku prijateljicu, bivšu manekenku i danas školovanu pijanisticu, u njezinoj borbi protiv rijetkih autoimunih bolesti. Intimni razgovori isprepliću se osobnim arhivima i kreativnom slikovnosti u propitivanju tajni ljudskog tijela i moći umjetnosti i prijateljstva.
Na vikend-repertoaru je i francuski film Drugi profil u kojem redatelj Armel Hostiou nailazi na svoj drugi profil na popularnoj društvenoj mreži koji ima brojne pratiteljice, redom u Kinshasi. Kad ih lažni Armel pozove na audiciju za svoj sljedeći film, pravi Armel odlučuje se ući u trag svojem dvojniku. U glavnom gradu Konga on najednom postaje detektiv i kroji uzbudljiv dokumentarac o autentičnosti i lažima.
Uz Drugi profil gledamo i uzbudljiv dokumentarac koji nas vodi među žrtve kineske orvelijanske superdržave, na ZagrebDoxu nagrađen posebnim priznanjem u kategoriji Movies That Matter, Potpuno povjerenje Jialing Zhang. Tri Kineskinje strastveno se bore za pravdu dok se susreću s prijetnjama i zastrašivanjem, čak i mučenjem. Zloupotreba tehnologije ima egzistencijalne reperkusije koje nije moguće zanemariti, čak ni u demokratskim zemljama.