Drogerie Markt, ili skraćeno DM, već godinama stavlja kupca u središte svog poslovanja te im na taj način daje na važnosti. Vodeći se tom idejom, jedna od najpoznatijih drogerija osmislila je novu kampanju pod nazivom ‘#bašja’.
Tijekom protekle dvije godine, DM je provodio niz aktivnosti koje su potakle žene da pričaju o temama koje se baš ne mogu čuti u medijima.
Novom kampanjom, koja se nadovezuje na stari slogan ‘Tu sam čovjek, tu kupujem’, DM ima za cilj poticanje ljudi da vole i prihvaćaju sebe, budu samouvjereni i pokažu svoju ono nešto svoje, nešto što karakterizira baš njih, po čemu su jedinstveni, ističući različitost kao prekrasnu autentičnost osobe.
Sloganom nove kampanje DM poručuje svojim kupcima, da samo prihvaćanjem sebe u potpunosti, čovjek može biti uistinu zadovoljan u životu.
U srijedu 8. siječnja, u Zagrebačkom hotelu Esplanada, DM je predstavio kampanju ‘Baš ja’. Poanta cijele kampanje bila je predstavljena u video spotu, nakon čijeg su gledanja prisutni dobili bolju percepciju onoga što DM želi poručiti ovom kampanjom.
Nakon prikazivanja video spota, uslijedila je modna revija Happy Gardena čija su kreacije djelo ruku Đurđice Vorkapić. Kako samo ime kampanje kaže, ova je modna revija bila fokusirana na prikaz ljepote različitosti.
Deset modela pokazalo je da različitost, bila ona fizička ili neke druge prirode, ne mora nužno biti percipcirana kao negativna stvar, nego u njoj moramo uživati i diviti joj se.
Posebnu pažnju privukla je i žena s invaliditetom koja je bila jedna od deset modela koji su prošetali u modnim kreacijama dizajnerice Đurđice Vorkapić.
Uključivanjem osobe s invaliditetom u svoju kampanju, DM šalje poruku kako je za njih svaki čovjek vrijedan, autentičan i lijep na jedinstven način.
Emotivni koncert kantautorice Lu Jakelić, koja u svojim pjesmama iskreno progovara o vlastitom životu, upotpunio je večer posvećenu samospoznaji i prihvaćanju, a poznati gosti i influenceri istaknuli su svoju autentičnost i ponosno uz dm proslavili ono što ih čini posebnima.