Poveži se s nama

Vijesti

ANKETA Koliko često trebamo mijenjati posao?

Objavljeno

/

Ilustracija prikazuje dvoje ljudi za stolom kako se rukuju, gledano iz ptičje perspektive. Na stolu se nalaze papiri s grafikonima i laptop. Ilustracija je minimalističkog stila s apstraktnim zelenim oblikom u pozadini.
Foto: Pixabay

Svake dvije, pet ili deset godina? Anketa otkriva što Hrvati misle o tome koliko često bismo trebali mijenjati posao

U prošlosti je bilo sasvim uobičajeno provesti cijeli radni vijek kod istog poslodavca, no današnja poslovna dinamika donijela je potpuno novi pristup karijernom razvoju. Mijenjanje poslova tijekom karijere ili čak preusmjeravanje u drugu branšu postalo je norma. No, koliko često bi trebali mijenjati posao da bismo bili zadovoljni i optimalno napredovali, bez rizika da zapnemo u ‘karijernom blatu’?

Upravo tim pitanjem bavila se najnovija anketa koju je provela Alma Career Croatia, međunarodna tvrtka najpoznatija po svom brendu MojPosao, u kojoj je svoje stavove podijelilo više od 800 ispitanika.

Rijetki zagovaraju dugoročnu lojalnost poslodavcu

Većina ispitanika, njih 41%, smatra da je idealno mijenjati posao svake 2 do 4 godine kako bi se osigurala nova iskustva i izbjegla stagnacija. Ispitanici ističu kako nakon tog razdoblja često nedostaje prilika za daljnji razvoj, a radni zadaci postaju rutinski.

Druga velika skupina (38%) vjeruje kako bi radno okruženje trebalo mijenjati svakih 5 do 10 godina, navodeći da zasićenje i želja za novim izazovima opravdavaju promjenu. Za njih, povremena promjena koristi ne samo radnicima, već i tvrtkama.

Manji dio ispitanika (8%) sugerira promjenu posla svake godine ili dvije, osobito ako je riječ o okruženju bez mogućnosti napretka. Napominju kako prilike za bolje uvjete i veće plaće ne treba propuštati.

S druge strane, 13% anketiranih smatra kako dugoročna lojalnost može donijeti stabilnost, napominjući da radna okolina s pravednim uvjetima i mogućnostima razvoja pruža solidne razloge za ostanak kod istog poslodavca kroz čitavu karijeru.

Izvor: MojPosao

In-Portal vlasništvo je svih onih kojima je bolji život svih osoba s invaliditetom, kako u Hrvatskoj tako i u svijetu, primarna briga.

Vijesti

Fox News proglasio Trumpa pobjednikom izbora

Objavljeno

/

Foto: Hina

Republikanac Donald Trump pobjednik je američkih predsjedničkih izbora pošto je porazio demokratkinju Kamalu Harris, četiri godine nakon što je napustio Bijelu kuću, objavio je u srijedu Fox News

Drugi mediji još nisu proglasili pobjednika.

U gradu West Palm Beach na Floridi, gdje se očekuje da će se Trump obratiti pristašama u kongresnom centru, publika je skandirala ‘USA! USA! USA!’ kada ga je Fox News proglasio pobjednikom.

Trump je već pobijedio u ključnim saveznim državama Sjevernoj Karolini i Georgiji, a ima prednost u nekoliko drugih, prema tvrtki Edison Research.

Bivši predsjednik također dobro stoji diljem zemlje te je posvuda od ruralnih krajeva do urbanih središta dobio veću podršku u odnosu na izbore 2020. 

Republikanci su osvojili većinu u Senatu nakon što su demokratima oduzeli mandate u West Virginiji i Ohiju. Čini se da nijedna stranka nema jasnu prednost u borbi za Zastupnički dom, gdje trenutno republikanci imaju tijesnu većinu.

Trump je u izbore ušao s 50-postotnim izgledima za ponovno osvajanje Bijele kuće, što predstavlja izvanredan povratak s obzirom na činjenicu da su 6. siječnja 2021. mnogi stručnjaci njegovu političku karijeru proglasili svršenom. Tog je dana gomila njegovih pristaša upala u Kongres u nasilnom pokušaju da obore rezultate izbora 2020.

Trump je dobio više podrške Latinoamerikanaca, koji tradicionalno glasaju za Demokratsku stranku, kao i kućanstava s nižim prihodima, koja su intenzivno osjetila rast cijena od posljednjih predsjedničkih izbora 2020., prema izlaznim anketama koje je proveo Edison Research.

Izvor: Hina

Nastavi čitati

Vijesti

Izbor za ‘NAJBOLJU BAKU, majku, ženu, KRALJICU HRVATSKE 2024.’

Objavljeno

/

Na pozornici je grupa žena u različitim odjevnim stilovima, uključujući tradicionalnu narodnu nošnju i svečanu odjeću. Neke od njih drže poklone i cvijeće, dok su druge okrenute prema publici. Desno, žena u tradicionalnoj nošnji drži veliki buket i poklon s natpisom. Scena je osvijetljena plavim reflektorima, a publika i drugi sudionici se vide u pozadini, neki plješću.
Foto: Klaudija Klanjčić

Nacionalni medij Direkt RH, kao glavni organizator, NAJ proizvodi te Udruga građana treće životne dobi Trešnjevka organizirali su u subotu, 26. listopada 2024., event ‘NAJBOLJA BAKA, majka, žena, KRALJICA HRVATSKE 2024.’

Nacionalni medij Direkt RH surađuje sa svim Udrugama Hrvatske te ih prati i prezentira javnosti sva njihova događanja. Organizator je, suorganizator i medijski pokrovitelj brojnih sajmova, evenata, građanskih inicijativa i Prosvjeda za bolju Hrvatsku. 

Događaj je praćen pod moderatorskom palicom voditeljice Maje Maris Ivačko.

Anita Prka Đurašić, sveučilišna prvostupnica hrvatskog jezika, imala je čast svečano otvoriti događaj.

Bake i djedovi zauzimaju posebno mjesto u našim životima, tako da se upravo ovaj događaj temelji na tradiciji i zahvali svim našim bakama i djedama, bilo da su već otišli ili su još živi. Eventom se želi sačuvati ljubav mlađe generacije prema svojim roditeljima, bakama, djedama i običajima Republike Hrvatske.

– Depresija, otuđivanje od stvarnosti su teži dio koji prati stariju populaciju pa ukoliko smo ovim eventom srušili neke barijere i potaknuli naše umirovljenike pokrenuti se, živjeti punim plućima i kako bi se reklo, raditi sve što rade ‘mladi’, naš cilj je postignut! Organizatorice s ovim eventom žele skrenuti pozornost mladima, unucima da i senior generacija itekako živi i da trebaju biti zahvalni svojim roditeljima, vama bakama i djedima, što ste ih puno naučili i učite te imaju bezuvjetnu pomoć od vas. Trebamo ići u korak s budućnošću TikTokom, Instagramom i svim društvenim mrežama, a drage bake, dragi djedovi, hvala vama za sav vaš trud i odricanje, za svaku vašu milu riječ koja puno, puno vrijedi – rekla je voditeljica.

Uvodnu točku Hillbilly Girl, kao i Proud Marry od Tine Turner, izvela je skupina plesača ‘Maksimirske laste’ iz Gerontološkog centra Maksimir pri Domu za starije osobe Maksimir, a mješoviti zbor ‘Zrele trešnje’ predstavio se s tri pjesme.

Modni dio je popraćen zabavnim programom sa Corade bendom, plesom, švedskim stolom, bogatim nagradama. Uglavnom, na kraju je priređen pravi spektakl.

Potom je na pozornicu stigla pjesnikinja Maja Cvek, rođena 1950. godine u Zagrebu, gdje od svoje desete godine piše na hrvatskom standardu, na kajkavskom jeziku (varaždinski idiom) i na agramerskom (zagrebačkom urbanom kajkavskom s njem. posuđenicama). Njene pjesme su objavljene u više od 90 zbornika.

Predstavljena je Udruga učkih pjevača ‘Lanterna’ Općine Marina, koja djeluje od 2007. godine.

KUD ‘Lipa’ Nova Bukovica osnovan je krajem 2013. godine, u malom slavonskom selu velika srca na ponos svih mještana, u Virovitičko-podravskoj županiji. Bilježi mnogobrojne nastupe kako u samom mjestu, tako i u zemlji i u inozemstvu, od kojih posebno ističu nastup na Đakovačkim vezovima.

U subotnjoj borbi za prestižnu lentu predstavilo se oko 25 modela iz cijele Hrvatske.

Žiri je ove godine imao težak zadatak, no ipak su uspjeli izabrati pobjednike za 2024. godinu: titulu ‘Najbolja baka, majka, žena i kraljica Hrvatske 2024.’ osvojila je Ružica Majić; titulu ‘Najcool bake Hrvatske 2024.’ osvojila je Biserka Požgaj; titulu ‘Najboljeg djeda Hrvatske 2024.. osvojio je Damir Vnučec; titulu ‘Najcool bake djeda2024.’ osvojio je Zoran Jelinić; najcool parom proglašeni su Ana i Ante Ojdanić.

Ulaz je bio besplatan za sve zainteresirane.

Nastavi čitati

Vijesti

Na Regionalnom sajmu poslova više od 60 tisuća prijava na oglase

Objavljeno

/

Na fotografiji je ženska osoba u invalidskim kolicima koja se koristi laptopom. Uz laptop na drvenom stolu stoji i bijela zdjela.
Foto: arhiva

Najveći online sajam poslova u Hrvatskoj i regiji održan je od 15. do 22. listopada, privlačeći veliku pažnju kako poslodavaca, tako i osoba u potrazi za poslom

Na sajmu je sudjelovalo 126 poslodavaca iz Hrvatske, Srbije, Sjeverne Makedonije, Bosne i Hercegovine i Slovenije, koji su ponudili gotovo tisuću otvorenih radnih pozicija. Kandidati su imali priliku istražiti širok spektar mogućnosti u različitim industrijama, od prodaje i ugostiteljstva do tehnoloških sektora.

Sajam je organizirala Alma Career Croatia, tvrtka koja stoji iza poznatog brenda MojPosao, u suradnji s regionalnim partnerima: Poslovi Infostud iz Srbije, MojPosao.ba iz Bosne i Hercegovine, Vrabotuvanje iz Sjeverne Makedonije te Deloglasnik iz Slovenije.

Najveći interes za pozicije prodavača, administratora i recepcionara

Tijekom osam dana trajanja sajma, zabilježeno je više od 650.000 posjeta, dok su kandidati podnijeli više od 60.000 prijava za otvorene natječaje.

Virtualni štandovi poslodavaca, osim oglasa za posao, nudili su i bogate sadržaje poput fotografija i videozapisa radnog okruženja, čime su dodatno približili kulturu i vrijednosti kompanija kandidatima. Ovi sadržaji privukli su veliku pozornost, što potvrđuje i podatak da je zabilježeno 3.980.000 pregleda stranica.

Kad je riječ o Hrvatskoj, poslodavci su ostvarili 180.000 posjeta, uz gotovo 9000 prijava na oglase za posao, što je skoro dvostruko više nego tijekom prošlogodišnjeg sajma.

Najposjećeniji štandovi u Hrvatskoj bili su oni tvrtki: dm, Končar i Hrvatska pošta.

S druge strane, što se tiče samih radnih mjesta, kandidati su najčešće iskazivali interes za pozicije prodavača, administratora i recepcionara.

Izvor: MojPosao

Nastavi čitati

U trendu